بنیانگذار ChatGPT، رمز ارز «Worldcoin» را راه اندازی کرد

wld ارز chatgbt

 

سم آلتمن، مدیر اجرایی OpenAI، رمزارز Woldcoin خود را روز دوشنبه راه اندازی می کند. بر اساس گزارشی که به نقل از منابع آشنا با این موضوع، پس از اینکه او توکنومیک های آن را زودتر فاش کرد، طرح توزیع توکن های Worldcoin نیز امروز عمومی خواهد شد.

 

Worldcoin، یک پروژه ارز دیجیتال بیومتریک است. همچنین شامل سیستم ID جهانی، Orb اسکنر عنبیه و کیف پول Wold App است. در حالی که چندین متخصص نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و ایمنی را با این پروژه مطرح کرده‌اند، سام آلتمن، یکی از بنیان‌گذاران Worldcoin، پیشنهاد می‌کند که نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی در مورد هوش مصنوعی اسکن عنبیه این شرکت با کد منبع باز کاهش می‌یابد.

 

حساب رسمی توئیتر Worldcoin اواخر روز یکشنبه پیامی را منتشر کرد که در آن نوشته بود: وقتش رسیده است. 24.7.23. این پست جزئیات بیشتری نداشت.

 

یکی از سخنگویان Tools for Humanity، شرکت فناوری سازنده Woldcoin، از اظهار نظر در مورد راه اندازی یا جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

در واقع، صرافی کریپتو OKX صفحه شارژ Worldcoin (WLD) را باز کرده است که از ERC20 و Optimism پشتیبانی می کند. این شرکت 115 میلیون دلار در دور سری C از Blockchain Capital جمع آوری کرد.

سرمایه گذاران دیگر  a16z، Bain Capital Crypto، و Distributed Globalهستند.  در مارس سال گذشته، این شرکت 100 میلیون دلار با ارزش 3 میلیارد دلاری جذب کرد.

بر اساس اطلاعات Arkham Intelligence، در مجموع 1 میلیارد توکن Worldcoin صادر شده است. آدرس قرارداد 0x163f8C2467924be0ae7B5347228CABF260318753 است.

بخشی از کل توکن های WLD به آدرس های سپرده صرافی های رمزنگاری OKX و Bybit ارسال شد. در حال حاضر، در مجموع شش آدرس کیف پول بیش از 95 درصد WLD را در اختیار دارند.

2 پاسخ

    1. اگه سوالی دارید از قسمت چت آنلاین سایت سوالتون رو مطرح کنید تا همکاران پشتیبانی راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط