بررسی احتمال افزایش اتریوم به ۲۷۵۰ دلار

اتریوم

قیمت اتریوم (ETH) می تواند به 2750 دلار افزایش یابد.

اگر قیمت اتریوم بتواند با موفقیت از دیوار عرضه بالاتر از 2000 دلار عبور کند، ممکن است شاهد افزایش بیشتر قیمت تا 2750 دلار باشد.

دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان اتریوم (ETH) پس از برخی افزایش ها در هفته گذشته، در حدود 1850 دلار در حال حرکت است. قیمت ETH همراه با بیت کوین و سایر آلتکوین ها در دو روز گذشته ثابت مانده است و سرمایه گذاران چشم انتظار صعود بعدی هستند.

با این حال، برای اینکه قیمت اتر (ETH) به سمت جلو حرکت کند، ابتدا باید از دیوار عرضه کمی بالاتر از 2000 دلار عبور کند. علی مارتینز، تحلیلگر محبوب رمزارز، با استناد به داده های IntoTheBlock گزارش داد:

مهم ترین دیوار عرضه پیش از اتریوم در محدوده 2000 دلار و 2060 دلار است که 832640 آدرس بیش از 26 میلیون دلار ETH خریداری کردند. اگر #ETH بتواند از این سد مقاومت عبور کند، می‌توانیم انتظار صعود تا 2330 دلار یا حتی 2750 دلار را داشته باشیم.

آدرس های غیر مبادله ای اتریوم انباشته می شوند

همانطور که می بینیم نوسان قیمت اتریوم (ETH) با گاوها و خرس ها درگیر نبرد شدید در حدود 1900 دلار بوده است. از سوی دیگر، عرضه ETH در صرافی ها کاهش یافته است در حالی که آدرس های غیر مبادله ای به شدت انباشته می شوند.

ارائه دهنده داده های زنجیره ای Santiment گزارش می دهد:

 اتریوم امروز ناپایدار است زیرا گاوها و خرس‌ها در حدود قیمت 1900 دلار در حال نبرد هستند. در این میان، بزرگترین آدرس‌های غیر مبادله‌ای، همچنان غنی‌تر می‌شوند در حالی که آدرس‌های مبادله برتر نزدیک به سطوح پیدایش هستند. عرضه ETH در صرافی ها به 9.2٪ کاهش یافته است.

در حالی که قیمت اتریوم (ETH) در حال حاضر کاهش یافته است، این می تواند یک فرصت طلایی برای خرید باشد.

روز دوشنبه، 26 ژوئن، روزنامه‌نگار ارزهای دیجیتال WuBlockchain گزارش داد: «بزرگ‌ترین فروشنده کوتاه‌مدت در GMX از اهرم 6.6 برابری برای فروش ETH با قیمت ورودی 1703.97 دلار استفاده کرد و نزدیک به 70 درصد از بیش از 1.2 میلیون دلار را از دست داد.

زمانی که قیمت اتریوم به 1945.18 دلار رسید، موقعیت فروش آن در حدود 12 میلیون دلار در اتریوم با لیکوییدشدن مواجه خواهد شد.

برخی از سرمایه گذاران بزرگ 12 میلیون دلار شرط بندی کرده اند که قیمت ETH کاهش می یابد. آنها معتقدند در صورت کاهش قیمت، فرصت هایی برای کسب سود وجود دارد. با این حال، اگر بازار به جای آن بالا برود، ممکن است ضرر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط