بایننس با حجم معاملات گسترده اسپات بیت کوین به تسلط بر بازار ادامه می دهد

بایننس با حجم معاملات گسترده اسپات بیت کوین به تسلط بر بازار ادامه می دهد

حجم معاملات اسپات بایننس پس از ادامه رشد در سه ماهه اول سال 2023 به نزدیک 100 درصد رسیده است.

بایننس تقریبا 100 درصد از معاملات اسپات بیت کوین را انجام می دهد. بیش از 98 درصد از حجم معاملاتی بیت کوین از طریق صرافی متمرکز Binance بین 18 تا 19 فوریه انجام می شود.

برطبق تحلیل  Coinanalyze.net – با حجم معاملات بیش از 6.8 میلیارد دلار –هیچ شکی مبنی بر تسلط بایننس بر بازار معاملات بیت کوین باقی نمی گذارد.

بایننس همچنان به جمع آوری سهم بیشتری از بازار ادامه می دهد زیرا این صرافی از ژانویه 2023، معاملات نقدی بیت کوین را بیش از 5 درصد افزایش داد.

سهم بازار بایننس برای حجم نقدی به طور مداوم در سال گذشته افزایش یافته است. بر اساس گزارش CoinDesk، تسلط بایننس به نزدیک به 100٪ از بازار رسیده است و 50٪ از سهم بازار را در سال 2022 به خود اختصاص داده است، که از 45٪ در ژانویه 2022 به 92٪ در دسامبر 2022 افزایش یافته است.

بازار معاملات بیت کوین به وضوح متعلق به Binance است، احتمالاً زیرا این صرافی هیچ کارمزد معاملاتی نیز ارائه نمی دهد. احتمال نفوذ ربات‌ها در سیستم در مقایسه با صرافی‌هایی مانند Coinbase که هزینه‌هایی در حدود 5 تا 7 دلار برای تراکنش‌ها ارائه می‌دهند، بسیار بیشتر است.

بر اساس CoinMarketCap، بایننس با افزایش بیش از 21 میلیارد دلار در معاملات روزانه، بر کل بازار Spot Trading تسلط دارد. Coinbase تنها بازار دیگری است که بیش از 1 میلیارد دلار مبادله 1.4 میلیارد دلاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط