بازارهای خرسی در راه هستند: آیا Ripple باید در سبد خرید شما باشد؟

دعوی حقوقی ریپل

 

از آنجایی که تحولات اخیر بازار نشان دهنده آغاز یک بازار نزولی است، همه نگاه ها به ریپل و شکایت جاری آن است. پیروزی ریپل (XRP) در پرونده SEC می‌تواند دعوی حقوقی را تضعیف کند.

به نظر می رسد دعوی حقوقی ریپل بی پایان است

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل  (XRP)، در حال حاضر با یک دعوی حقوقی دسته جمعی مواجه است. با این حال، وکیل جان ای. دیتون یک پیروزی همه جانبه برای پرونده ریپل را پیش بینی می کند، که می تواند شکایت دسته جمعی را تضعیف کند.

اگر ریپل در پرونده SEC برنده شود، می تواند صندوقی برای جبران خسارت دارندگان XRP ایجاد کند. برعکس، اگر SEC برنده شود، آنها ترجیح می دهند پول را به جای شاکیان در دعوای قانونی جمع آوری کنند. علی‌رغم نگرانی‌های دارندگان XRP، دیتون تصریح می‌کند که کلاس‌های گواهی شده موضوع دعوای دسته‌جمعی فقط برای سرمایه‌گذاران آمریکایی اعمال می‌شود.

دارندگان XRP در خارج از ایالات متحده تحت تأثیر این گواهینامه قرار نخواهند گرفت. مقامات نظارتی در این حوزه های قضایی قبلاً اعلام کرده اند که XRP یک اوراق بهادار نیست، به این معنی که این گواهی بر دارندگان XRP در خارج از ایالات متحده تأثیر نمی گذارد.

Ripple Labs هم‌زمان با دعوی SEC و دعوای قانونی تایید شده مواجه است. با این حال، نتیجه پرونده SEC عواقب بسیار مهم تری برای شرکت خواهد داشت. پیروزی ریپل در پرونده SEC می‌تواند کل مبانی دعوای حقوقی را تغییر دهد و تأثیرات جهانی بر طبقه‌بندی و تنظیم ارزهای دیجیتال داشته باشد.

تعیین اینکه آیا ریپل به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته می شود یا خیر در چالش های قانونی ریپل در سال های اخیر نقش اساسی داشت و کل بازار مشتاقانه منتظر نتیجه نهایی است.

در زمان نگارش، XRP ریپل با قیمت 0.46542577 دلار معامله می شود که با مقاومت قوی 0.5 دلار روبرو است. گاوها منتظر نتیجه پرونده SEC هستند که اقدامات بیشتر قیمت را تعیین می کند. با این حال، با تغییر نزولی کلی بازار، فشار خرید زیادی انتظار نمی رود. با توجه به اینکه ریپل مشغول مبارزه با این پرونده است، این سوال منصفانه ای است که بپرسیم، آیا آنها واقعاً اخیراً برای انجام هر توسعه ای وقت داشته اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط