ایلان ماسک علیه میم کوین های توییتری

ایلان ماسک ممکوین های کلاهبرداری را در توییتر پاک می کند

جامعه میم کوین اخیراً پس از اینکه ایلان ماسک آشکارا اعلام کرد که حساب‌های توییتر memecoin BOB و WASSIE کلاهبردار هستند و تأیید کرد که این حساب‌ها مسدود خواهند شد، شروع به کار کرد.

ماسک در توییتی در پاسخ به ربات در 18 ژوئن به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرد که این حساب یک فریب است. حساب کاربری اندکی پس از آن به حالت تعلیق درآمد.

 

شایان ذکر است که ایلان ماسک قبلاً برای BOB در توییتر تبلیغ کرده است. او به طور خاص توییت کرد: “من عاشق BOB هستم.” این باعث شد که قیمت این میم  در مدت زمان کوتاهی بیش از 40 درصد افزایش یابد.

 

قبل از خاتمه، حساب فالوورهای Explain This Bob بیش از 400000 دنبال کننده داشت. این تعلیق قیمت BOB را بیش از 30 درصد کاهش داد. علیرغم تعلیق، هشتگ FREEBOB در کریپتو توییتر ترند شده است، و بسیاری ادعا می کنند که BOB یک ارز کلاهبرداری نیست و این ممنوعیت نادرست است. ماسک در مورد تلاش‌های خود برای مبارزه با هرزنامه‌ها در توییتر آشکارا صحبت کرده است.

پس از صحبت های ایلان ماسک، قیمت این دو ممکوین به شدت کاهش یافته است.

میم کوین ها در ماه می سال گذشته یک ماه پر از موفقیت داشتند. میم‌های محبوبی مانند PEPE، BOB، و دیگران به سرعت رشد کرده‌اند و سیل سرمایه‌گذاران را برای ریختن پول به شوق میم سوق داده‌اند. در نتیجه، هزینه های گاز در اتریوم به شدت افزایش یافته است و شبکه بیت کوین اغلب به دلیل نیاز به پردازش تراکنش های زیاد مسدود شده است.

با این حال، میم کوین یک سرمایه گذاری با ریسک بالا است که نیاز به مطالعه دقیق و تخصیص پول دارد. دلیل این امر این است که هر زمان که ممکوین ها به نقطه بالا یا پایین می رسند، انبوهی از کلاهبرداران برای سرقت پول از مردم ظاهر می شوند.

سلب مسئولیت: این اطلاعات به عنوان تفسیر کلی بازار ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ما شما را تشویق می کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط