ایالات متحده شرایط وثیقه جدیدی را برای مدیر عامل سابق FTX پیشنهاد می کند

مدیر عامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال FTX، سم بنکمن فراید (SBF)، با شرایط وثیقه جدیدی که وزارت دادگستری ایالات متحده پیشنهاد کرده است، مواجه است.

این پیشنهاد به قاضی منطقه، لوئیس کاپلان از ناحیه جنوبی نیویورک ارسال شد و شامل ممنوعیت استفاده از تلفن های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها یا هر پلتفرم بازی ویدیویی یا دستگاهی است که امکان چت و ارتباط صوتی را فراهم می کند. درعوض، ارتباط بنکمن فراید محدود به «تلفن تاشو یا سایر تلفن‌های هوشمند غیرهوشمند بدون قابلیت اینترنت یا غیرفعال شدن اینترنت» خواهد بود.

گزارش شده است که این پیشنهاد با تیم دفاعی بنکمن فراید، که درخواست ارائه پیشنهادی تا 3 مارس را داشتند، مورد مذاکره قرار گرفت. همچنین درخواست می‌کند که شرایط وثیقه موقتی که اخیراً اعمال شده است، دائمی شود.

این شرایط موقت شامل ممنوعیت تماس یا ارتباط با کارکنان فعلی یا سابق FTX یا Alameda Research، به جز در حضور مشاور، و ممنوعیت استفاده از هرگونه تماس یا برنامه پیام‌رسانی رمزگذاری شده یا زودگذر و همچنین VPN است.

علاوه بر این، این پیشنهاد اشاره می کند که لپ تاپ بنکمن فراید توسط نرم افزار امنیتی که فعالیت آنلاین وی را ثبت می کند، نظارت می شود. در این پیشنهاد همچنین آمده است که بنکمن فراید با نصب ثبت‌های خودکار مجاز از سوی دادگاه بر روی شماره تلفن، حساب جی‌میل و سرویس اینترنتی خود که توسط دولت دنبال می‌شود و توسط اداره تحقیقات فدرال نگهداری می‌شود، مخالفت نخواهد کرد.

وثیقه 250 میلیون دلاری بنکمن فراید از 9 فوریه پس از اینکه مشخص شد وی با شاهدان احتمالی در مورد پرونده خود تماس گرفته است، مورد بررسی قرار گرفته است. او همچنین به طور موقت از استفاده از VPN منع شد، زیرا دادستان ها او را به استفاده از آن در دو نوبت، در 29 ژانویه و 12 فوریه متهم کردند.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط