انتشار توکن جدید چین لینک

چین لینک برنامه انتشار توکن را برای خودپایداری بازبینی می کند

 

  • چین لینک در حال ایجاد یک اقتصاد اوراکل خودپایدار است.
  • ایجاد این قابلیت جدید به کاربران این امکان را می دهد که هزینه های عملیاتی را پوشش دهند و از آنها فراتر بروند.
  • برنامه انتشار توکن جدید چین لینک دوره طولانی تری را پوشش می دهد و قابل پیش بینی تر است.

 

چین لینک در حال ایجاد یک اقتصاد اوراکل خودپایدار است. ایجاد جدید به کاربران این امکان را می دهد که هزینه های عملیاتی اپراتورهای گره، هماهنگ کننده ها و سهامداران شبکه را پوشش دهند و از آنها فراتر بروند.

در حین کار بر روی ایجاد توکن جدید، چین لینک یک مدل پایداری را اتخاذ کرده که شبکه را حفظ می کرد. طبق یک پست وبلاگی، پروژه بلاک چین در حال اجرای برنامه بازبینی شده انتشار توکن است. برنامه انتشار توکن جدید دوره طولانی تری را پوشش می دهد و قابل پیش بینی تر است.

یکی از سفیرهای جامعه چین لینک در توییتر با هویت ChainlinkGod.eth خاطرنشان کرد که با ترتیبات جدید، این پروتکل از توکن‌هایی که در گردش نیستند به عنوان یارانه استفاده می‌کند، از جمله به عنوان پاداش اوراکل به گره‌ها.

گزیده‌ای از گزارش چین لینک در مورد توسعه جدید نشان می‌دهد که از کل عرضه این توکن  بین سه ماهه دوم 2023 و سه ماهه اول 2024 به گردش در می‌آید. متعاقباً، مقدار مشابهی از توکن‌های لینک هر دوازده ماه یکبار منتشر می‌شود.

با این حال، بنیاد چین لینک می تواند این ترتیب را بر اساس عوامل خارجی تغییر دهد. چنین عواملی می تواند شامل افزایش پایداری شبکه از هزینه های کاربر باشد. این گزارش تصریح کرد که نرخ پیش‌بینی‌شده انتشار توکن لینک 12 ماهه کمتر از میانگین به‌دست‌آمده در بازار Web3 است.

چین لینک مشاهده کرد که این نرخ کمتر از اکثر پروژه های Web3 دیگر در 100 پروژه برتر از نظر ارزش بازار است. چین لینک  اکوسیستم Web3 را با استفاده از داده‌های در دسترس عموم بر اساس تغییرات عرضه در گردش در پروژه‌های Web3 بین 31 می 2022 تا 31 می 2023 تجزیه و تحلیل کرد. داده‌ها شامل دسته‌های پروژه شامل بلاک چین L1، شبکه‌های L2، دیفای، زیرساخت، ان اف تی ها، گیمفای ، دائو ها و هوش مصنوعی می شوند.

چین لینک یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که بر روی اتریوم ساخته شده است. پروتکلی که به قراردادهای هوشمند اجازه می دهد تا داده ها را بین زنجیره های بلوکی خودکار و انتقال دهند. چین لینک پیش‌بینی می‌کند که برنامه جدید انتشار توکن تورم سالانه لینک را در هر سال تقویمی کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط