افزایش 70 درصدی سکه PEPE در یک هفته

 

ارز دیجیتال PEPE که از یک میم الهام گرفته شده در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت خارق‌العاده‌ای نزدیک به 70 درصد بوده است.

این صعود قابل توجه را می توان به مشارکت فعال نهنگ های ارزهای دیجیتال نسبت داد که علاقه قابل توجهی به دارایی های دیجیتال در حال افزایش نشان داده اند.

طبق گفته Santiment، یک شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای مشهور، این ارز دیجیتال در یک بازه زمانی 48 ساعته شاهد افزایش قابل توجه 61 درصدی بوده است.

این افزایش همزمان با افزایش “تراکنش های نهنگ” به بیش از 100000 دلار بوده، در کنار افزایش قابل توجه حجم شبکه، که بالاترین فعالیت مشاهده شده در شش هفته گذشته را نشان می دهد.

در بحبوحه بهبود بازار ارزهای دیجیتال، PEPE  از همتایان خود مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بهتر عمل کرده است. افزایش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال را می توان به دلیل درخواست موسسات مالی بزرگ برای صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) دانست.

نام‌های برجسته‌ای مانند BlackRock، Invesco، WisdomTree و Deutsche Bank به سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال علاقه نشان داده‌اند. در نتیجه افزایش قیمت چشمگیر آن، ارزش بازار دلار PEPE اکنون از 500 میلیون دلار فراتر رفته است و آن را به عنوان شصت و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس این معیار قرار می دهد.

این ارز از ارزهای رمزنگاری شده معروفی مانند بیت کوین اس وی (BSV) پیشی گرفته و دقیقاً پس از نئو (NEO) قرار دارد.

PEPE که در 17 آوریل 2023 راه اندازی شد، یک میم سکه است که از میم و شخصیت کارتونی محبوب Pepe the Frog الهام گرفته است.

علیرغم نگرانی ها در مورد تغییرات احتمالی قرارداد، از جمله تعدیل مالیات تراکنش و عملکردهای لیست سیاه، بازار PEPE شاهد رشد فوق العاده ای بوده است. این دارایی دیجیتال پس از فهرست شدن در چندین صرافی متمرکز، توانسته است جایگاهی را در میان 100 ارز دیجیتال برتر به دست آورد.

قابل ذکر است، یک سرمایه‌گذار زیرک ارز دیجیتال، با ورود استراتژیک به بازار PEPE در زمان مناسب، سرمایه‌گذاری اولیه 0.125 ETH را به 1.14 میلیون دلار در عرض چند روز تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط