افزایش قیمت ۱ اینچ در کنار سکون بیت کوین

۱ اینچ تحلیل قیمت


 دیده بان بازار:۱ اینچ 45 درصد بالا می رود، بیت کوین بالای 30 هزار دلار راکد می شود

توکن اصلی شبکه 1 اینچ در تایم فریم روزانه 45 درصد و هفتگی 90 درصد افزایش یافته است. بیت‌کوین پس از افزایش نوسانات هفته گذشته به معاملات خود ادامه می‌دهد و برای سومین روز متوالی حرکت عمده‌ای انجام نداده است. اکثر آلتکوین ها نیز نسبتاً ساکن هستند و XRP بیشترین افزایش را نسبت به سقف های بزرگتر دارد، در حالی که BNB بیش از 2٪ عقب نشینی کرده است.

چند روز کاری آخر هفته گذشته برای کل فضای کریپتو پر حادثه بود. این زمانی اتفاق افتاد که قاضی آنالیسا تورس، بر سر نبرد حقوقی بین SEC و ریپل، به نفع پروژه بلاک چین در رابطه با فروش XRP آن رای داد. این تأثیری عمیق و فوری بر همه دارایی ها از جمله بیت کوین دارد. ارز دیجیتال اصلی با 1500 دلار افزایش به بیش از 31800 دلار در Bitstamp به اوج خود در 13 ام ماه رسید. با این حال، نتوانست شتاب خود را حفظ کند و تقریباً بلافاصله چند صد دلار عقب‌نشینی کرد. لحظات پرتلاطم بیشتری در روز جمعه دنبال شد که بیت کوین به کمتر از 30000 دلار سقوط کرد. گاوها در نهایت توانستند مداخله کنند و تا شنبه دارایی را به حدود 30300 دلار رساندند. بیت کوین برای 48 ساعت آینده متوقف شد و از آن زمان تاکنون حرکتی انجام نداده است.

به این ترتیب، ارزش بازار آن در 590 میلیارد دلار باقی ماند و تسلط آن بر آلتکوین ها هنوز 48.5٪ است.

1 اینچ سردم دار

نیازی به گفتن نیست که XRP پس از پیروزی بر SEC مهم ترین ارز سودآور بود. ارزش دارایی در 24 ساعت اول پس از صدور حکم تقریباً دو برابر شد و به 1 دلار نزدیک شد. با این حال، در آنجا شکست خورد و دیروز به 0.7 دلار بازگشت. اکنون در یک روز جهش کرده و 4.5 درصد افزایش یافته است و با قیمت 0.75 دلار معامله می شود.

در مقابل، BNB که با XRP جایگزین شده بود، 2.3 درصد کاهش یافته و تلاش می کند تا بالای 240 دلار باقی بماند. SOL، ADA، MATIC، LTC، AVAX و BCH نیز نسبت به آلت کوین های بزرگتر قرمز رنگ هستند. از سوی دیگر، Uniswap، Arbitrum و Aptos همگی بین 4 تا 5 درصد در یک روز جهش کرده‌اند. با این حال، بهترین عملکرد از 100 آلت برتر، دارایی اصلی شبکه 1 اینچ است.

 ۱اینچ 45 درصد در روز و بیش از 90 درصد در هفته افزایش یافته است و بسیار بالاتر از 0.5 دلار است. ارزش کل بازار کریپتو افزایش جزئی داشته و در CMC به بالای 1.220 تریلیون دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: این مطلب تنها ارائه اطلاعات است و به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط