افزایش قیمت قابل توجه   Quant (QNT)  

 

  • به روز رسانی اخیر Quant منجر به افزایش شدید قیمت معاملات آن شد.
  • QNT در صدر فهرست بهترین عملکردها در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

 

پس از اینکه SEC به طور مداوم اتهاماتی را علیه صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال مطرح کرد، بازار کریپتو روند نزولی را تجربه کرد. با این حال، ارز دیجیتال کوانت (QNT) افزایش فوق‌العاده‌ای در قیمت معاملات خود نشان داده است.

افزایش ناگهانی قیمت توجه سرمایه گذاران در بازار کریپتو را به خود جلب کرد. در 16 ژوئن، Quant، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک چین مستقر در لندن، همکاری خود را با بانک انگلستان و بانک تسویه‌های بین‌المللی (BIS) در سرمایه‌گذاری مشترک آنها، پروژه Rosalind، اعلام کرد.

هدف پروژه Rosalind ساخت نمونه های اولیه API برای نوآوری اکوسیستم CBDC خرده فروشی است.

به‌روزرسانی Quant باعث افزایش قیمت معاملات می‌شود

پروژه Rosalind، به کارگردانی مرکز نوآوری BIS لندن، در حال آزمایش API هایی است که ممکن است به پرداخت های خرده فروشی در CBDC ها کمک کند. این امکان کاوش موارد استفاده نوآورانه CBDC را فراهم می کند. نتیجه قابل توجه دیگر نوآوری از طریق کاوش مورد استفاده بود که CBDC های مورد بررسی ممکن است به اقتصاد آینده ای که دیجیتالی تر است خدمت کنند.

 به روز رسانی اخیر Quant منجر به افزایش شدید قیمت معاملات آن شد

QNT در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 15.53 درصدی بوده است. افزایش قابل توجه قیمت معاملات QNT نشان می دهد که به روز رسانی اخیر به طور مثبت در بازار ارزهای دیجیتال بازتاب داشته است. علاوه بر این، با افزایش قابل توجه، QNT به صدر فهرست بهترین عملکردها در بازار کریپتو صعود کرد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت معاملات کوانت حدود 112.38 دلار است که در 24 ساعت گذشته 15.53 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، بر اساس CoinMarketCap، حجم معاملات شاهد افزایش عظیم 316٪ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط