افزایش قیمت بیت کوین کش به بالاترین حد ۱۳ ماه گذشته

قیمت بیت کوین کش به بالاترین حد در 13 ماه گذشته رسید، BCH به سطح 20 بازگشت

بیت کوین کش (BCH) یکی از دارایی های رمزنگاری با عملکرد برتر در این هفته پس از افزایش بیش از 50 درصدی در پنج روز گذشته و رسیدن به بالاترین سطح چهار ماهه است. BCH در زمان نوشتن این مطلب در تاریخ 23 ژوئن با قیمت حدود 182 دلار معامله می شود، و در بین 20 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.

BCH بیستمین سکه با ارزش بازار بیش از 3.45 میلیارد دلار با عرضه در گردش بیش از 19.42 میلیون از 21 میلیون است. افزایش BCH همچنین با افزایش قابل توجه علاقه بازار همراه است، که نشان دهنده علاقه مجدد سرمایه گذاران به این آلت کوین است که نوید کارمزد تراکنش های ارزان تر و مقیاس پذیری را نسبت به بیت کوین، بلاک چین اصلی که مقیاس پذیری آن محدود است، می دهد.

بیت کوین کش در حال افزایش احساسات است افزایش قیمت بیت کوین کش و به طور کلی ارزهای دیجیتال به احساسات مثبت بازار و توسعه بنیادی حمایتی در صنعت وابسته است. نکته قابل توجه، افزایش علاقه سازمانی از سوی بازیگرانی مانند بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان با بیش از 9 تریلیون دلار، به عنوان محرک اصلی قیمت بیت کوین ذکر شده است. بلک راک درخواستی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) ارسال کرده است.

بیت کوین کش یک آلتکوین است که به دلیل هارد فورک بیت کوین در سپتامبر 2017 پدیدار شد. این پلتفرم مقیاس پذیر است و می تواند تراکنش ها را ارزان تر پردازش کند. با این حال، در حالی که همان الگوریتم اجماع بیت‌کوین را حفظ می‌کند، شبکه بیت‌کوین کش می‌تواند تراکنش‌های بیشتری را در هر بلوک، با توجه به اندازه بلوک بزرگ‌تر، بسته‌بندی کند.

افزایش صعودی در سراسر حوزه کریپتو تاثیر مثبتی بر BCH گذاشته است. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، BCH از بیت‌کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های ارز دیجیتال بهتر عمل کرده است. در 20 بازار برتر، BCH در هفته معاملاتی گذشته 70 درصد و تنها در آخرین روز معاملاتی 35 درصد رشد داشته است.

در این سطح، شبکه بیت کوین کش اکنون از Cosmos، Monero و Uniswap ارزشمندتر است. در همین حال، BCH در بالاترین حد چهار ماهه قرار دارد و گاوها قیمت ها را بالاتر از سطوح مقاومت کلیدی قرار داده اند و در می 2022 در بالاترین حد 13 ماهه معامله می شوند.

طبق گفته Coinglass، سود باز BCH بیش از 229 میلیون دلار است که در آخرین روز معاملاتی 85 درصد افزایش یافته است. حجم معاملات مربوط به BCH در این مدت به بیش از 2.8 میلیارد دلار رسیده است که یک افزایش 4 برابری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط