افزایش رو به رشد تعداد دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال

تعداد دستگاه های خودپرداز ارز های رمز نگاری نصب شده پس از 4 ماه کاهش , دوباره افزایش می یابد

 

  • با حدود 1400 دستگاه نصب شده در ماه می، افزایش قابل توجهی در نصب خالص خودپردازهای رمزنگاری بوجود آمده است.
  • تعداد کلی دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در چهار ماه اول سال 2023 کاهش یافته بود.
  • شرکت دستگاه های خودپرداز بیت کوین هاب اعلام کرده است , کیفیت شبکه خودپرداز بیت کوین خود را در تمام شهرهای بزرگ ایالات متحده گسترش می دهد.

 

پس از 4 ماه کاهش تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین و کریپتو، در ماه می گذشته افزایش مثبتی را ثبت کرده است.

در چهار ماه اول سال 2023، تعداد کل دستگاه های خودپرداز رمزنگاری به طور پیوسته کاهش یافته بود. در این زمان، تعداد خودپردازهای رمزنگاری خالص در سراسر جهان 5850 دستگاه بود. با این حال، طبق داده‌های Coin ATM Radar، 1397 دستگاه در ماه می به شبکه سراسری خودپرداز ارزهای دیجیتال اضافه شده است.

اگرچه اقتصادهای بزرگی مانند ایالات متحده و اروپا سهم کمتری داشتند، استرالیا، لهستان و اسپانیا نصب‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال را در مناطق مربوطه خود افزایش دادند.

دستگاه‌های خودپرداز کریپتو که با نام خودپرداز بیت‌کوین نیز شناخته می‌شوند، کیوسک‌های الکترونیکی هستند که مصرف‌کنندگان می‌توانند در آن تراکنش‌های مالی انجام دهند، با این حال آنها به جای پول نقد برای ارزهای دیجیتال ساخته شده‌اند. طبق تحقیقات شرکت تحقیقاتی How Many Bitcoin ATMs، حدود 63000 دستگاه از این خودپردازهای رمزنگاری در ایالات متحده وجود دارد.

اگرچه دستگاه های خودپرداز بیت کوین به گسترش شبکه بیت کوین کمک نمی کنند، اما به عنوان یک دروازه فیزیکی برای کاربران برای مبادله ارزهای فیات با کریپتو عمل می کنند. استرالیا در سال 2023 در مجموع 233 دستگاه خودپرداز مستقر کرد و استرالیا را به سومین مرکز بزرگ خودپرداز ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل کرد.

دستگاه های خودپرداز بیت کوین هاب به عنوان یک شرکت کننده مهم در بازار خودپردازهای رمزنگاری با آرزوهای بلندپروازانه برای گسترش شبکه خود در سراسر شهرهای بزرگ ایالات متحده در حال توسعه هستند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، هدف این شرکت ایجاد یک پلتفرم ساده و ایمن برای کاربران برای خرید و فروش بیت کوین است و از این رو نیاز روزافزون به خدمات ارزهای دیجیتال با دسترسی آسان را برآورده می کند. دستگاه های خودپرداز کوین هاب بیت کوین به طور عمدی دستگاه های خود را در مکان های عمومی مانند فروشگاه های رفاهی، پمپ بنزین ها و سایر مناطق پرتردد قرار می دهند. به دلیل توزیع جهانی آن، هر کسی ممکن است به راحتی به دستگاه های خودپرداز دسترسی داشته باشد و با وجود نزدیکی به موسسات مالی معمولی، تراکنش های بیت کوین را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط