فلوکی در لیست متاورس بایننس لیست شد

فلوکی بیش از 10٪ افزایش می یابد، زیرا بایننس آن را در بخش متاورس اضافه می کند

 

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان، با گنجاندن ارزفلوکی در دسته‌های خاص، امکان پذیرش بیشتر میم کوین فلوکی را فراهم کرده است. صرافی باینس افزودن FLOKI به دسته‌های متاورس و گیمینگ خود را اعلام کرد.

بایننس با گنجاندن ارزFLOKI در دسته‌های متاورس و گیمینگ خود به میلیون‌ها کاربر اجازه داد فلوکی را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری متاورس برجسته و بازی مانند سند، مانا، اکسی اینفینیتی، IMX، گالا و انجین کوین معامله کنند.

تصمیم بایننس برای گنجاندن فلوکی در دسته بندی متاورس و گیمینگ خود اعتبار قابل توجهی برای این میم کوین است. بایننس به دلیل فرآیند فهرست‌بندی دقیق و انتخاب دقیق ارزهای دیجیتال، که از گنجاندن پروژه‌های معتبر و امیدوارکننده اطمینان می‌دهد، مشهور است.

CoinGape دیروز گزارش داد که چگونه بایننس PEPE را از فهرست وام های انعطاف پذیر خود حذف کرد زیرا دیگر دارایی قابل اعتمادی نبود و به دامپینگ نهنگ ها PEPE افزود.

روند قیمتی ارز دیجیتال فلوکی

فلوکی، چهارمین کوین بزرگ میم از نظر ارزش بازار، در چند وقت اخیر شتاب بیشتری به دست آورده است. این ارزدر صرافی Bitci، یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال ترکیه با بیش از 5 میلیون کاربر ثبت شده، فهرست شده است. همچنین در یک مشارکت استراتژیک که دو هفته پیش رونمایی شد، تیم Floki قصد دارد از طریق یک کمپین بازاریابی گسترده که از Binance Pay برای تشویق کاربران استفاده می‌کند، پذیرش را به پیش ببرد.

صرافی بایننس لیست Floki را در 24 آوریل سال جاری اعلام کرد و روز بعد برای میلیون ها کاربر خود به طور مستقیم منتشر شد. فلوکی به حرکت مثبت خود در بازار ادامه می دهد و طی 24 ساعت گذشته و هفته گذشته، سود خود را به نمایش می گذارد.

ارز فلوکی با افزایش 3.09 درصدی ظرف مدت یک ساعت، 5.28 درصد افزایش در طی 24 ساعت پس از اعلام صرافی، ، بیش از 10٪ افزایش یافته است که نشان دهنده روند مثبت در عملکرد این ارز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط