آیا قیمت وی چین (VET) پس از وایت پیپر اصلاح شده دوباره افزایش می یابد؟

ویچین

وی چین (VET) با وایت پیپر تازه منتشر شده خود توجه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. وایت پیپر جدید که «Web3 for Better» نام دارد، دیدگاه این ارز دیجیتال را در مورد مشکلاتی که جهان امروز با آن مواجه است و اینکه چگونه بلاک چین می تواند به حل آنها کمک کند، تشریح می کند.

هدف وی چین (VET) ترکیب فناوری‌های Web3 با بازیافت باتری خودروهای الکتریکی، بازارهای مد دست دوم، بیوسفرهای زنجیره بلوکی، چاپ سه بعدی و موارد دیگر است. هدف ایجاد یک زیرساخت اعتماد جهانی است که راه حل های ایمن، مطمئن و راحت را برای مشاغل و افراد ارائه می دهد. با توجه به اینکه شرکت‌هایی که برای برآورده کردن استانداردهای ESG به بلاک‌چین نیاز دارند، وی چین (VET) می‌خواهد بلاک چین دوستدار ESG برای عملیات تجاری پایدار باشد.

وی چین (VET) همچنین قصد دارد هزینه ها را کاهش دهد و کارایی را از طریق سیستم دو توکن خود، که در آن توکن VTHO برای پرداخت تراکنش ها در شبکه استفاده می شود، افزایش دهد.وایت پیپر جدید وی چین (VET) با استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران مواجه شده است، همانطور که با افزایش 5 درصدی ارزش وی چین (VET) طی هفته گذشته مشهود است. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که با ادامه پذیرش وی چین (VET)، قیمت آن می‌تواند در سال جاری به 0.060 دلار برسد.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط