آنچه برای Dogecoin انتظار می رود: سطوح حمایت و مقاومت برای سرمایه گذاران

تحلیل و آینده قیمت دوج کوین

 

Dogecoin با ارزش بازار 16 میلیارد دلار، بزرگترین توکن میم در بخش ارزهای دیجیتال است. یکی از بزرگترین عوامل به رسمیت شناختن توکن و افزایش قابل توجه قیمت، ایلان ماسک است که با یک توییت اخیر توانست توجه را به Dogecoin جلب کند.

در حالی که به نظر می رسد همه چیز برای دوج کوین خوب پیش می رود، نگرانی در مورد سطح مقاومت غیرقابل شکست وجود دارد.

ترجیح تسلا برای دوج کوین سرمایه گذاران را هیجان زده می کند

به گفته کالین وو، روزنامه‌نگار برجسته ارزهای دیجیتال، تسلا بیت کوین را از صفحه پرداخت خود حذف کرده است، اما همچنان Dogecoin را نگه داشته است.

احتمال پذیرش مجدد تسلا با دوج کوین در آینده، علاقه بسیاری از سرمایه گذاران را برانگیخته است. به دنبال این خبر، دوج کوین در 21 جولای افزایش قابل توجه اما کوتاه مدت را تجربه کرد و تأثیر اخبار به سرعت محو شد.

دوج کوین نتوانست روند نزولی را در نمودار روزانه بشکند

با وجود تحولات امیدوارکننده، وقتی به نمودار روزانه جفت DOGE/USDT نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که سطح مقاومت 0.075 سنت که با افزایش 10 درصدی در 21 جولای پیشی گرفت، نمی‌تواند در بسته شدن روزانه بالاتر از این سطح حفظ شود. بنابراین احتمال افت قیمت بیشتر می شود و سطح حمایت اول 0.066 سنت و سطح حمایت دوم 0.059 سنت است. اگر حرکتی در جهت مخالف وجود داشته باشد، اولین سطح مقاومت برای Dogecoin ، سطح 0.077 سنت است که در 21 جولای شکسته نشد. این مقاومت با 0.081 سنت و 0.094 سنت دنبال می شود.

 

یکی دیگر از جزئیات قابل توجه در نمودار روزانه نقشی است که امروزه EMA 21 (میانگین متحرک نمایی) به عنوان پشتیبان بازی می کند. سطح EMA 21 که در تحلیل تکنیکال اهمیت دارد، نشان دهنده افزایش احتمالی قیمت در صورت مشاهده بسته شدن روزانه در اطراف این سطوح است.

 

افزایش تعداد کاربران فعال و کیف پول های جدید

 

طبق داده‌های شرکت تحلیل بلاک چین IntoTheBlock، تعداد آدرس‌های جدید و آدرس‌های فعال در جامعه Dogecoin افزایش یافته است. به ویژه پس از تصمیم گیری در مورد SEC و Ripple، افزایش قابل توجهی در کاربران فعال وجود داشته است که به افزایش قیمت ناشی از اخبار کمک کرده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط