آشتی کاردانو با ارز ریپل

ریپل و کاردانو

چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو بالاخره ممکن است با انجمن XRP کنار بیاید

 

بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، پس از انتقاد علنی از جامعه ریپل در مورد ترولینگ آنلاین، سرانجام به نظر می رسد که علاقه مند به آشتی با آنها است. پیش از این، CoinGape گزارش داد که هاسکینسون با مسدود کردن حساب‌های توییتر که ادعا می‌کرد او را هدف قرار می‌دهند، روابط خود را با انجمن XRP قطع کرده است. در پی شکایت های پشت سر هم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه دو صرافی برتر ارز دیجیتال در جهان، بایننس و کوین بیس، این یک حرکت خوشایند برای حفظ وحدت در بازار ارز دیجیتال خواهد بود.

 

این داستان در اکتبر 2022 شروع شد، زمانی که بنیانگذار کاردانو ادعا کرد که توسط اعضای جامعه XRP مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این امر در نهایت منجر به مسدود شدن چندین حساب توییتر او شد. در این زمینه، هاسکینسون پیشنهاد داد که «صلح» با جامعه ریپل را دوباره از سر گیرد، اگرچه هنوز مشخص نیست که برنامه اقدامی او چه می‌تواند باشد.

در یک بیانیه غافلگیرکننده، بنیانگذار Cardano از جامعه دارندگان XRP پرسید که آیا مایل به ایجاد صلح هستند یا خیر؟ بخشی از فعالان بازار کریپتو آن را به عنوان روشی از سوی هاسکینسون برای متحد کردن جامعه کریپتو پس از به رسمیت شناختن کاردانو (ADA) توسط SEC به عنوان اوراق بهادار می‌دانستند. بسیاری پیشنهاد کردند که هاسکینسون یک فضای توییتری با جامعه XRP برگزار کند تا رسما به انتقادات عمومی پایان دهد.

 

جالب اینجاست که این دو توکن در حال مبارزه برای سهم بازار در بین 10 ارز دیجیتال برتر هستند. در حالی که قیمت XRP در حال حاضر کمی بالاتر از نیم دلار معامله می شود، قیمت کاردانو 0.28 دلار است که XRP و ADA به ترتیب در رتبه های ششم و هفتم از نظر ارزش بازار قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط