آدرس‌های میلیاردی شیبا در حال رشد هستند

پلتفرم درحال رشد شیبا اینو

مالکان میلیاردر شیبا اینو (SHIB) بی سر و صدا در حال رشد هلدینگ ها هستند

داده‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای IntoTheBlock نشان می‌دهد که آدرس‌های میلیاردی شیبا اینو(SHIB) به‌عنوان یک تقویت اساسی برای اکوسیستم Shiba Inu، بی‌سر و صدا در حال رشد هستند.

IntoTheBlock کشف کرد که آدرس‌های میلیاردی شیبا، به‌ویژه آن‌هایی که 100 میلیارد تا 1 تریلیون SHIB دارند، دارایی‌های خود را در 30 روز گذشته افزایش داده‌اند که نشان‌دهنده انباشت مداوم این دسته از دارندگان است.

شایان ذکر است، شیبا اینو در 30 روز گذشته شاهد انباشتگی از سطوح مختلف دارندگان بوده است، اما دارندگان شیبا که بیش از 100 میلیارد تا 1 تریلیون SHIB را کنترل می کنند، دارایی های خود را در این بازه زمانی 10.36 درصد افزایش داده اند. با توجه به اینکه کل SHIB متعلق به این دسته از دارندگان به تریلیون ها می رسد، افزایش موجودی همچنان قابل توجه است.

تنها در هفته گذشته، از 3 جولای تا 10 ژوئیه، موجودی نشانی های میلیاردر بزرگ Shiba Inu از 103.5 تریلیون شیبا به 105.99 تریلیون شیبا افزایش یافت. این تفاوت نشان دهنده افزایش 2.4 تریلیون SHIB است.

شیبا اینو به ثبت پیشرفت‌های قابل ستایش در همه زمینه‌ها ادامه می‌دهد، زیرا تیم توسعه و مقامات SHIB برای ترویج SHIB و پروژه‌های مرتبط با آن در مقیاس جهانی تلاش می‌کنند. در توییت اخیر، شیبا اینو، شیتوشی کوساما، رهبر شیبا اینو، تغییر نام تجاری وب سایت رسمی توکن SHIB را اعلام کرد. این امر در مورد وب سایت های برخی از پروژه های اکوسیستم شیبا اینو نیز صدق می کند. کوساما در توییتی نوشت:

«با ادامه تابستان شیباریوم، ما مفتخریم که نام تجاری جدیدی را برای Shib.io و سایر وب سایت های شیباریومی معرفی کنیم. جامعه این خبر را با هیجان دریافت کرد و اشاره کرد که ممکن است چیزی جدید و بزرگ به اکوسیستم SHIB بیاید.

جامعه Shiba Inu مشتاقانه منتظر راه اندازی شبکه اصلی Shibarium است که انتظار می رود تقویت اساسی برای توکن های اکوسیستم شیبا : BONE و LEASH باشد. تخمین زده می شود که این تاریخ در حدود کنفرانس آینده پژوهان بلاک چین باشد که در اوت امسال در تورنتو برگزار می شود. شیباریوم همچنان به افزایش علاقه خود ادامه می دهد و تیم بیش از 7000 درخواست برای فرم های دریافت بتا Shibarium دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط