آموزش دانلود و نصب کیف پول سیف پل (safepal)

کیف پول سیف پل

آموزش دانلود و نصب کیف پول سیف پل (safepal)

 

SafePal یک کیف پول رمزنگاری است که در سال 2018 راه اندازی شد و به کاربران کمک می کند تا از دارایی های دیجیتال خود محافظت کنند. SafePal کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که همگی از طریق برنامه جفت شده و مدیریت می‌شوند و اولین کیف پول سخت‌افزاری است که روی آن سرمایه‌گذاری شده و توسط  بایننس پشتیبانی می‌شود. در این متن نحوه راه اندازی کیف پول SafePal و ایجاد کیف پول نرم افزاری را به صورت گام به گام توضیح می دهیم.

 

کیف پول SafePal از دارایی های رمزنگاری محبوب متعدد، علاوه بر توکن های محبوب در زنجیره های بلوک اتریوم ،از بایننس هوشمند (BSC) و TRON نیز پشتیبانی می کند . طبق گفته  SafePal، کاربران می‌توانند بدون به خطر انداختن امنیت دارایی‌ها، سبد خود را ذخیره، مدیریت، مبادله، تجارت و رشد دهند. SafePal  از زمان راه اندازی در سال 2018 تاکنون، به طور تصاعدی رشد کرده است و بیش از یک میلیون کاربر در 87+ کشور در سراسر جهان دارد.

 

بنیانگذاران SafePal

SafePal در سال 2018 توسط تیمی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به رهبری ورونیکا ونگ تاسیس شد. این پروژه برای ارائه یک کیف پول سخت افزاری مقرون به صرفه برای کاربران کریپتو توسعه یافته است. در دسامبر 2018 ، SafePal  توسط  بایننس انکوبه شد و از این صرافی وجوه دریافت کرد تا توسعه آن را تقویت کند. SafePal در مه 2019، اولین پروژه خود، کیف پول سخت افزاری SafePal S1 را راه اندازی کرد.

 

چند سکه SafePal در گردش وجود دارد؟

SafePal  عرضه 500 میلیون توکن SFP را دارد که در حال حاضر حدود یک چهارم آن در گردش است. با استفاده بیشتر افراد از کیف پول، عرضه SFP در گردش به رشد خود ادامه خواهد داد. کاربران SafePal توکن‌های SFP را به عنوان بخشی از پاداش‌ها، شرکت در کمپین‌های ارجاع و تکمیل وظایف در برنامه کیف پول به دست می‌آورند.

 

ایمنی شبکه SafePal

توکن SafePal مبتنی بر زنجیره هوشمند Binance است و با مکانیسم اجماع اثبات سهام (POS) ایمن شده است که به محافظت از شبکه در برابر تهدیدات مختلف، از جمله حملات Sybil و سایر حملات، 51٪ کمک می کند. همچنین توسط یک برنامه پاداش باگ که توسط بایننس اجرا می‌شود محافظت می‌شود، که به هر کسی که آسیب‌پذیری را در زنجیره بایننس و قراردادهای هوشمند اصلی آن کشف کند، پاداش‌های منظم در BNB ارائه می‌کند.

علاوه بر این، SFP توسط سیستم امنیتی نرم افزار کیف پول مورد استفاده برای مدیریت آن ایمن می شود. SafePal همچنین ویژگی های امنیتی اضافی، از جمله قفل امنیتی رمز عبور، 2FA، و همچنین عبارات بازیابی 12،18 و 24 کلمه را اضافه می کند.

 

مراحل نصب کیف پول سیف پل

 

  1. برنامه SafePal را دانلود کنید

 

آخرین برنامه SafePal را از www.safepal.com/download دانلود کنید یا کد QR دانلود را در زیر اسکن کنید:

 

  1. رمز عبور امنیتی را تنظیم کنید

 

اولین قدم برای راه اندازی برنامه SafePal، تنظیم یک رمز عبور امنیتی است. رمز عبور امنیتی اپلیکیشن SafePal مجموعه ای از شش عدد است که برای باز کردن قفل کیف پول، تایید تراکنش ها، دسترسی به عبارت یادگاری و تغییر تنظیمات امنیتی مانند اثر انگشت، الگو و پرداخت های سریع استفاده می شود. از آنجایی که SafePal کلید خصوصی، عبارت اولیه یا رمز عبور شما را ذخیره نمی کند، پس از تنظیم رمز عبور امنیتی، آن را به دقت به خاطر بسپارید.

 

کیف پول سیف پل

 

 

  1. تنظیم اثر انگشت و الگو (اختیاری)

 

اثر انگشت و الگو دو ویژگی مفید برای صرفه جویی در تلاش شما برای امضای انتقال یا مجوز ورود به DApp هستند. برای مثال، وقتی اثرانگشتی را تنظیم کرده‌اید، می‌توانید آن را برای ورود به تنظیمات برنامه فعال کنید، به طوری که در هر انتقال نیازی به وارد کردن رمز عبور امنیتی ندارید. اثر انگشت و الگو اختیاری هستند. اگر نمی‌خواهید یکی را تنظیم کنید، فقط از آن صرفنظر کنید.

 

 

کیف پول سیف پل

 

  1. یک کیف پول نرم افزاری ایجاد کنید

پس از اتمام تنظیمات برنامه، مرحله بعدی اضافه کردن کیف پول است. برای ایجاد یک کیف پول نرم افزاری جدید، روی ‘Software Wallet’— ‘Create a new wallet’ کلیک کنید و رمز عبور امنیتی را که در مرحله 2 تنظیم کرده اید وارد کنید.

 

 

کیف پول سیف پل

 

سپس می‌توانید نام کیف پول را تنظیم کنید و روی «ادامه» کلیک کنید تا ساخت کیف پول کامل شود.

توجه: در این مرحله، می‌توانید از ویژگی Advanced برای انتخاب تعداد کلمه seed مورد نظر برای عبارت یادگاری استفاده کنید. کیف پول نرم افزار SafePal از تولید 12 و 24 کلمه اصلی پشتیبانی می کند. و ویژگی Passphrase در تنظیمات Advanced یک تنظیم اختیاری است. این یک ویژگی پیشرفته است که برای ایجاد یک کیف پول مخفی در زیر عبارت یادگاری استفاده می شود. اگر عبارت عبور گم شود، کیف پول رمز عبور نیز از بین خواهد رفت. بنابراین لطفاً در صورت انتخاب یک عبارت عبور مراقب باشید. ما به مبتدیان کریپتو توصیه نمی کنیم که چنین ویژگی را تنظیم کنند.

پس از تنظیم نام کیف پول و انتخاب تعداد کلمات اولیه، روی “بعدی” کلیک کنید و یک کیف پول جدید ایجاد می شود.

 

 

کیف پول سیف پل

 

  1. از عبارت یادگاری نسخه پشتیبان تهیه کنید

 

این مرحله مهمترین مرحله است. به عنوان یک کیف پول غیرمتمرکز، SafePal هیچ یک از اطلاعات شخصی شما مانند رمز عبور، عبارت یادگاری یا عبارت عبور را ذخیره نمی کند. اگر عبارت یادگاری خود را گم کنید، وجوه رمزنگاری ذخیره شده در آن را از دست خواهید داد. بنابراین به یاد داشته باشید که به موقع از عبارت یادگاری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نکات امنیتی:

  • همیشه مطمئن شوید که عبارت حافظه پشتیبان درست است و چندین بار تصحیح کنید.
  • هنگام پشتیبان‌گیری از عبارت یادگاری خود، اکیداً توصیه می‌کنیم از رسانه‌های فیزیکی مانند نوشتن روی کارت عبارت یادگاری یا یک تابلوی فلزی مانند SafePal Cypher استفاده کنید . همچنین می توانید چندین نسخه پشتیبان از آن نگه دارید.
  • برای امنیت، از عبارت خود عکس نگیرید.
  • اطمینان حاصل کنید که عبارت یادگاری در مکان‌های آفلاین امنی که هیچ کس نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد، مانند جعبه امن نگهداری شود.

 

کیف پول سیف پل

 

 

  1. سکه ها/توکن های مورد علاقه خود را به کیف پول اضافه کنید

 

اکنون یک کیف پول نرم افزاری SafePal را با موفقیت راه اندازی کرده اید، آخرین مرحله این است که سکه ها/توکن های مورد علاقه خود را به کیف پول اضافه کنید. روی نماد «سه نقطه» کلیک کنید تا به رابط مدیریت سکه بروید، و روی نماد «مدیریت سکه‌ها» کلیک کنید، سکه‌/توکن‌های مورد علاقه خود را جستجو کنید، سپس می‌توانید آنها را به فهرست دارایی اضافه کنید.

 

کیف پول سیف پل