آموزش تبدیل ارز و swap در تراست ولت

کیف پول تراست ولت

آموزش تبدیل ارز و swap در تراست ولت

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری ساده برای استفاده و راه ورود  به Web3 برای افرادی است که می خواهند به طور کامل مالکیت و کنترل دارایی های دیجیتال خود را داشته باشند. Trust Wallet تجربه  Web3، ذخیره و مدیریت رمزارزها و NFT ، خرید، فروش و سهام کردن رمزارزها برای کسب پاداش و دسترسی ایمن به dApps را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان ساده تر، ایمن تر و راحت تر می کند.

Trust Walletیکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری در بین کاربران بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. این کیف پول به دلیل رابط کاربری ساده، سرعت بالا و امنیت کافی این محبوبیت را به دست آورده است.

اگر نمی‌دانید چگونه با استفاده از Trust Wallet، توکن‌ها را تعویض کنید ، این متن را مطالعه کنید. زیرا یکی از ویژگی های Trust Wallet امکان مبادله انواع مختلف سکه ها / توکن ها به طور مستقیم در برنامه کیف پول است.

برای مثال، اگر بیت‌کوین (BTC) دارید و می‌خواهید اتریوم (ETH) را به دست آورید ، Trust Wallet به شما امکان می‌دهد این تبدیل را مستقیماً در برنامه انجام دهید و نیازی به پروتکل‌های پیچیده، پل‌ها یا برنامه‌های شخص ثالث را از بین ببرید. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود، شما می توانید هر توکن ERC20  را که از Trust Wallet پشتیبانی می کند مبادله کنید و با بلاک چین های دیگری مانند BNB Smart Chain، BNB Beacon Chain  و موارد دیگر مبادله کنید.

 

Trust Wallet  از دو نوع مبادله پشتیبانی می‌کند:

 

  • interchain swaps (مبادله بین زنجیره‌ای) که به شما امکان مبادله سکه/توکن در یک بلاک چین را می‌دهد.
  • cross-chain swaps (معاوضه زنجیره‌ای متقابل) که تبادل سکه‌/توکن‌ را در بلاک‌چین‌های مختلف تسهیل می‌کند.

صرف نظر از نوع مبادله ای که انتخاب می کنید، Trust Wallet  فرآیندی روان و بدون دردسر را تضمین می کند. اکنون، بیایید به نحوه عملکرد swap در Trust Wallet بپردازیم.

 

کریپتو خود را در Trust Wallet تعویض کنید

در این مثال، ارز  Polygon MATIC (ماتیک) را به ارز USDC  (یو اس دی کوین) تبدیل می کنیم. این یک “interchain swaps ” خواهد بود زیرا ما آنها را به عنوان دارایی هایی که هر دو در شبکه  Polygon (پالیگان) هستند مبادله می کنیم .

توجه: شما همچنین می توانید به راحتی با استفاده از همان فرآیند “تبادل زنجیره ای” را انجام دهید. مبادله زنجیره‌ای متقابل به شما این امکان را می‌دهد که دارایی‌ها را در زنجیره‌های کاملاً متفاوتی مبادله کنید.

 

مراحل تبدیل ارز (swap) در تراست ولت

 

مرحله 1 : گزینه Swap را انتخاب کنید.

می‌توانید از صفحه اصلی کیف پول یا از صفحه جزئیات دارایی به ویژگی Swap دسترسی پیدا کنید.

پس از انتخاب”Swap“، ارز دیجیتال مورد نظر برای مبادله (تبدیل) را انتخاب کنید.

 

کیف پول تراست ولت

 

مرحله 2: ارز هایی را که می خواهید مبادله کنید انتخاب کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر برای تبدیل آن را در صورت مشاهده انتخاب کنید یا با استفاده از کادر جستجو آن را پیدا کنید. در مثال زیر، می بینید که ما در حال جستجو برای ارز دیجیتال  ” Polygon” هستیم.

پس از انتخاب ارزدیجیتال اولیه برای مبادله، ارز مورد نظر برای تبدیل را انتخاب کنید. در تصویر زیر ما می خواهیم ارز  Polygon MATIC  را با ارز  USDC  تعویض کنیم.

 

کیف پول تراست ولت

 

مرحله 3: مبلغ مبادله خود را تایپ کنید، سپس گزینه  “Preview Swap” را انتخاب کنید.

به صورت اختیاری، می توانید از گزینه های درصد نیز استفاده کنید.

 

کیف پول تراست ولت

 

مرحله 4: جزئیات مبادله را بررسی کنید و برای تکمیل، گزینه “Confirm Swap”  را انتخاب کنید .

 

کیف پول تراست ولت

 

اگر شما نمی دانید بیت‌کوین و سایر ارز های دیجیتال را از کجا بخرید، یا اگر می‌خواهید به جدیدترین میم کوین دسترسی داشته باشید، می‌توانید از ویژگی Swap در کیف پول Trust Wallet برای دسترسی یکپارچه به دارایی‌های کریپتو استفاده کنید، به خصوص اگر گزینه‌های خرید ارز دیجیتال برایتان محدود است.

نکته دیگری که شایان ذکر است، شما می توانید علاوه بر مبادله درون برنامه ای، از کیف پول Trust Wallet ساخته شده در مرورگر  DApp برای دسترسی به صرافی های غیرمتمرکز مانند  Uniswap  و موارد دیگر برای تبدیل ارز ها استفاده کنید.