آموزش گام به گام افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی

آموزش گام به گام افتتاح حساب پرفکت مانی

 Perfect Money یک کیف پول الکترونیکی است که با  PayPal، Skrill  و سایر درگاه های پرداخت آنلاین قابل مقایسه است و به کاربران امکان می دهد پول را منتقل کنند و همچنین پرداخت ها را از طریق اینترنت به روشی ایمن و تقریباً آنی انجام دهند و دریافت کنند. افتتاح حساب در پرفکت مانی کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد. بسیاری از کارشناسان سیستم مالی پرفکت مانی را بررسی کردند و باور دارند که این سیستم علاوه بر راحتی دراستفاده برای کاربران، از لایه امنیتی زیادی برخوردار می‌باشد. سیستم مالی پرفکت مانی از ابزارهای مدرن و تکنولوژی بالا موجود در توسعه پلتفرم‌های مالی استفاده می‌کند.

برای باز کردن یک حساب پرفکت مانی (کیف پول الکترونیکی)، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  1. برای باز کردن یک حساب پرفکت مانی، به آدرس perfectmoney.com/signup.html بروید و روی «ثبت‌نام» کلیک کنید. بعد از وارد شدن به سایت، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. (قسمت بالا سمت راست گزینه فارسی را بزنید) و ثبت نام را انتخاب کنید.

 

ثبت نام پرفکت مانی

 

پس از انتخاب گزینه ثبت نام با صفحه زیر رو به رو می‌شوید که در این بخش به ترتیب یک نام کاربری (دلخواه)، نام و نام خانوادگی، شهر، آدرس، کشور، کد پستی، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید و عدد تورینگ در زیر ذکر شده است . برای تضمین امنیت، باید یک مورد دیگر را پر کنید. شرایط و ضوابط را همانطور که نوشته شده است بپذیرید. برای ایجاد یک حساب کاربری، روی “ثبت نام” کلیک کنید. منتظر ارسال کد عضویت از طریق ایمیل باشید.

 

مراحل ثبت نام در سایت پرفکت مانی

 

  1. برای دریافت شناسه عضویت به ایمیل خود مراجعه کنید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام پرفکت مانی، پیامی دریافت می کنید که از شما می خواهد ایمیل خود را برای شناسه عضو بررسی کنید.

 

  1. در صندوق ورودی ایمیل خود، به دنبال ایمیل پرفکت مانی باشید.

 

مراحل ثبت نام پرفکت مانی

  1. ایمیل را باز کنید و ID عضو خود را پیدا کنید.

 

ایمیل تایید ثبت نام پرفکت مانی

 

 

  1. برای ورود به پرفکت مانی از شناسه ای که به تازگی به دست آورده اید استفاده کنید. به رابط Perfect Money برگردید و با کلیک کردن روی “ورود” به حساب خود وارد شوید.

روند کار به صورت زیر است:

  • شناسه عضویتی را که به تازگی دریافت کرده اید وارد کنید.
  • عدد تورینگ

در نهایت، برای تکمیل فرآیند ورود، روی “Authorize” کلیک کنید. پس از ورود به سیستم، رابط کاربری شما نمایش داده می شود.  شما در حال حاضر با موفقیت حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کرده اید.

 

فرآیند ورود پرفکت مانی:

برای ورود به پرفکت مانی مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: به برگه “ورود” بروید.

مرحله 2: فیلدهای شناسه مشتری و رمز عبور را پر کنید.

مرحله سوم: فعالیت های خود را دوباره بررسی کنید.

 

ورود به حساب پرفکت مانی

 

روش ورود و عملکرد سرویس با عمق بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد.  برای دسترسی به سیستم، باید ترکیبی از ارقام (کد شناسه مشتری) و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام ایجاد شده است را وارد کنید. اطلاعات مورد نیاز را در قسمت “ورود” در صفحه اصلی سایت پر کنید.

کد امنیتی نمایش داده شده بر روی صفحه را وارد کرده و روی دکمه “ورود” کلیک کنید تا فعالیت های خود را تایید کنید. کاربر پس از ورود موفقیت آمیز به سیستم، صفحه ناحیه مشتری را راه اندازی می کند. یک نوار ابزار در بالای صفحه به شما امکان می دهد به سرعت به بخشی از حساب خود که می خواهید بروید.

ویژگی “حساب من” به هر کاربر هنگام ورود به منطقه مشتری خوشامد می گوید. می‌توانید به تنظیمات امنیتی تعیین‌شده همراه با اطلاعات مرجع در حساب‌های خود، از جمله داده‌های مربوط به همه حساب‌های باز، سوابق تراکنش‌ها و داده‌های همه حساب‌های فعال دسترسی داشته باشید.